Reklamacje
Ogólne warunki przyjmowania i rozpatrywania reklamacji
- W momencie stwierdzenia uszkodzenia produktu, fakt ten należy zgłosić producentowi poprzez adres email: reklamacje@ecomess.pl. Warunkiem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest podanie pełnej informacji, gdzie znajduje się reklamowany produkt (adres, imię, nazwisko i numer telefonu) oraz przesłanie wypełnionego protokołu reklamacyjnego znajdującego się poniżej.
- Producent potwierdza rejestrację przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego oraz wysyła własnego kuriera po odbiór reklamowanego produktu.
- Protokół reklamacyjny należy umieścić również w paczce z reklamowanym towarem.
- Towar przekazywany do naprawy poza okresem gwarancyjnym przesyłany jest na koszt Reklamującego.
- Inne formy transportu należy uzgodnić z Ecomess w formie pisemnej. W przypadku przesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej bez pisemnego uzgodnienia ze Sprzedającym, Ecomess Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia przesyłki.
- Podstawą do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego jest dostarczenie przez kupującego wraz z uszkodzonym towarem wypełnionego protokołu reklamacyjnego zawierającego opis usterki. Brak wymaganej dokumentacji może skutkować wydłużeniem procedury reklamacyjnej lub spowoduje odesłanie towaru na koszt odbiorcy bez podjęcia się wykonania usługi reklamacyjnej.
Kontakt:
tel. +48 42 714 29 30;
reklamacje@ecomess.pl