Ecomess Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań aby dostarczać naszym klientom wyroby najwyższej jakości. Wszystkie oferowane urządzenia objęte są gwarancją producenta. W przypadku stwierdzenia awarii dostarczonych urządzeń prosimy o kontakt z naszym działem serwisu.
Wodomierze z wbudowanym modułem radiowym współpracują z systemem zdalnego odczytu danych opartym na systemie operacyjnym ANDROID. System oferuje wszystkie funkcjonalności niezbędne do prawidłowego rozliczania zużycia wody w opomiarowanym budynku. Do odczytu urządzeń wyposażonych w moduł radiowy wykorzystywane są poniższe programy.
- Aplikacja Administrator
- Aplikacja AOA
OGÓLNE WARUNKI ROZPATRYWANIA REKLAMACJI.
Stosowny załącznik znajduje się poniżej;
Wypełniony egzemplarz prosimy o przesłanie na adres reklamacje@ecomess.pl
- Podstawą do rozpatrzenia gwarancji jest zgłoszenie reklamacji i dostarczenie przez Kupującego wraz z wadliwym towarem poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej urządzenia oraz protokołu reklamacyjnego zawierającego opis wady.
- Kupujący zobowiązuje się do przesyłania przedmiotu reklamacji za pośrednictwem Poczty Polskiej. Inne formy transportu należy uzgodnić z Ecomess w formie pisemnej. W przypadku przesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej bez pisemnego uzgodnienia ze Sprzedającym Ecomess Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia przesyłki lub obciążenia Kupującego kosztami przesyłki.
Kontakt:
tel. +48 42 714 29 30;
fax: +48 42 714 29 31;
info@ecomess.pl
- Protokół Reklamacyjny 47 KB
- Aplikacja Administrator 953 KB
- Aplikacja AOA 5 MB
- Aplikacja AOA - Portal SaaS 5 MB
- PICOFLUX instrukcja 160 KB
- Ogólna instrukcja instalacji wodomierzy 398 KB