Zadania:
• Realizacja celów budżetowych oraz rozwój sprzedaży w podległym regionie,
• Udział w tworzeniu strategii sprzedażowej
• Pozyskiwanie nowych Klientów
• Budowanie długoterminowych i silnych relacji z obecnymi Klientami
• Przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji produktów i rozwiązań technicznych
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Doradztwo techniczno – handlowe w zakresie oferowanych produktów
• Zaangażowanie i pomoc w rozwoju firmy oraz kreowaniu jej wizerunku.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe techniczne
• Poparte sukcesami doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych
• Wysokie kompetencje komunikacyjne i prezentacyjne
• Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych.
• Ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie celów sprzedaży
• Gotowość do częstych podróży służbowych
• Posiadanie prawa jazdy kat. B
• Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie mile widziana
Oferujemy:
• Ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole
• Możliwość rozwoju zawodowego, system szkoleń
• Narzędzia niezbędne do wykonywania zadań
• Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia oraz do uzyskiwanych wyników
• Miłą atmosferę w pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Ecomess Spółka z o.o. -….